Subject: Puurmani Pargi 8 KÜ korter nr 4
From: Üllar Korka <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Aug 2024 13:50:31 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Teie poole pöördub Põltsamaa vald, Puurmani alevik, Pargi tn 8 KÜ

Põltsamaa vald, Puurmani alevik, Pargi tn 8  korteris  number 4 on 
paigaldatud omaalgatatult tahkeküttekatel. Väljuvad heitegaasid on juhitud 
ventilatsioonikanalisse. Korteri omanik pole lubanud 2 korral 
korstnapühkijat Ivar Feimani korterisse. Palun teiepoolset abi antud 
probleemiga tegelemisel.

Lisaks on  üks veel üks küsimus,  nimelt soovime teada, kas küttepuude 
keldris hoidmine on seaduslik?

Lugupidamisega,
Juhatuse liige

Põltsamaa vald, Puurmani alevik, Pargi tn 8 KÜ
Reg. kood 80515971
[email-masked] <mailto:[email-masked]>